نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای توسعه عدالت در مناطق محروم نقش‌آفرینی کند
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
توازیانی

توازیانی گفت: مدیریت شهرهای کوچک و روستاها سخت‌تر از کلان‌شهرها است و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید برای رفع محرومیت و توسعه عدالت به ویژه در مناطق محروم نقش‌آفرینی کند.

مسیب توازیانی نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکلات شهرداری‌های شهرهای کوچک و دهیاری‌ها، گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید با بهره‌گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به سمت عدالت حرکت کند و در راستای ارتقای کمی و کیفی شهرداری‌ها و دهیاری‌های مناطق محروم گام بردارد.

 وی افزود: مدیریت شهرهای کوچک و روستاها سخت‌تر از کلان‌شهرها است زیرا منابع مالی پایدار، امکانات و تجهیزات و نیروی متخصص در کلان‌شهرها وضعیت مطلوب‌تری دارد.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید برای رفع محرومیت و توسعه عدالت به ویژه در مناطق محروم نقش‌آفرینی کند و چند مورد را در اولویت پیگیری قرار دهد.

توازیانی ادامه داد: توجه ویژه به مسائل مدیریت بحران و تهیه امکانات برای خدمت‌رسانی به موقع به مردم در مواقع بحران، توجه به تخصیص قیر به موقع و کافی به ویژه در مناطق سردسیر، اختصاص تجهیزات همراه با آموزش در حوزه نگهداری و مراقبت از زیرساخت‌های شهری از جمله این موارد دارای اولویت است.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به فضاهای سبز شهری و مجموعه‌های تفریحی و رفاهی برای استفاده مردم و مورد تأکید قرار دادن آمایش سرزمینی از دیگر اولویت‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید باشد.

عضو شورای عالی استان‌ها در پایان خواستار تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری‌ها شد و اظهار داشت: تبدیل وضعیت نیروها باعث افزایش انگیزه آن ها و بهبود عملکردها می‌شود.

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی