نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها: وضعیت جاده ارتباطی سرپل ذهاب به تازه آباد اسفناک است / وزارت راه و شهرسازی رسیدگی کند
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کرمپور

کرم پور با اشاره به وضعیت بد جاده ارتباطی سرپل ذهاب به تازه آباد در استان کرمانشاه گفت: لازم است اعتبار لازم برای بازسازی آسفالت این جاده تخصیص داده شود.

قباد کرم پور نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با بیان اینکه جاده سرپل به تازه آباد نزدیک صد کیلومتر با پنجاه روستا و جمعیتی بالغ بر ده هزار جاده آسفالت آن در وضعیتی بسیار اسفناک است.

وی افزود: به همین دلیل آسیب زیادی به خودروها به‌ویژه در قسمت جلوبندی وارد می‌شود. چراکه قدم به قدم این جاده قابل استفاده نیست و تصادفات زیادی اتفاق می‌افتد.

کرم پور ادامه داد: درکنار خرابی جاده تردد زیاد مردم و گردشگران و مسافران به دلیل طبیعت بکر و چشم نواز این منطقه و وجود چشمه سارهای زیبا سبب می شود احتمال تصادف بالا رود و خسارت جانی و مالی در پی داشته باشد.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: از این رو از  وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل راهو شهرسازی استان کرمانشاه و فرماندار محترم سرپل ذهاب درخواست داریم نسبت به بازسازی آسفالت این مناطق پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی