نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها: وزارت راه و شهرسازی به موضوع تعاونی‌های مسکن ورود کند
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
نجفی

نجفی با بیان اینکه برخی از شرکت‌های تعاونی مسکن وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند یا در تحویل مسکن کوتاهی‌ می‌کنند گفت: لازم است وزارت مسکن و شهرسازی به این حوزه ورود کند تا از حقوق مردم صیانت شود.

سعید نجفی نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با انتقاد از وضعیت تعاونی‌های مسکن گفت: در سال‌های اخیر مردم از برخی از شرکت‌های تعاونی مسکن شکایت‌های زیادی داشته‌اند. بسیاری از شهروندان که در این عرصه سرمایه‌گذاری کرده و به امید خانه دار شدن دار و ندار خود را فروخته و به این شرکت‌ها داده‌اند یا خانه خود را تحویل نگرفته‌اند یا بعد از گذشت چند سال موفق شده‌اند اصل پول خود را دریافت کنند.

وی افزود: در استان زنجان برخی از این شرکت‌های تعاونی به حوزه شهرک سازی ورود کرده‌اند و شهرک را بدون زیرسازی و محوطه‌سازی تحویل مردم‌ می‌دهند و دردسر جدیدی برای شهرداری ایجاد شده است.

نجفی اضافه کرد: متاسفانه برخی از این تعاونی‌ها یا کلاهبردار از آب در‌ می‌آیند یا وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: برای مثال در سال اخیر شهرکی با نام شهرک نانوایان در زنجان در دست ساخت بود که شرکت مربوطه پاسخگوی سرمایه‌گذارن نشد و مردم نیز برای گرفتن حق خود در برابر استانداری تجمع کردند و در نهایت شورای شهر و شهرداری برای اینکه مردم متضرر نشوند وظایف آن شرکت را عهده‌دار شوند و زیرساخت این شهرک را مناسب‌سازی کنند.

نجفی بیان کرد: از این‌رو از وزارت راه و شهرسازی درخواست داریم که به‌صورت جدی به حوزه فعالیت شرکت‌های تعاونی مسکن ورود کنند تا خدای ناکرده حق مردم پایمال نشود و برای شهرداری‌ها نیز هزینه اضافی تراشیده نشود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی