رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی به مناسبت روز مجلس مطرح کرد: تعامل مجلس و شورای عالی استان‌ها می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات مثبتی در کشور باشد
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
سروری

سروری در پیامی دهم آذرماه روز مجلس را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: تعامل مجلس و شورای عالی استان‌ها می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات مثبت در کشور باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری: پایبندی کامل به قانون اساسی و تکالیف آن، یکی از شاخص‌های نماینده انقلابی است.

 

دهم آذرماه، مصادف با سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و نامگذاری آن به عنوان روز مجلس، نشانی از الگوی ارزشمند استقامت و ایثار این روحانی عالم و مجاهد در مسیر مبارزه با استبداد پهلوی اول و تلاش برای رفع مسائل مردم را نشان می‌دهد.

مجلس، عصاره مردم‌سالاری و خانه ملت است و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نقش بی‌بدیلی در ریل‌گذاری روند پیشرفت و توسعه کشور دارند.

شورای عالی استان‌ها و مجلس هر دو، برخواسته از آرای مردم هستند؛ مجلس پارلمان ملی و شورای عالی استان‌ها پارلمان محلی کشور محسوب می‌شوند که قطعاً هم‌افزایی و تعامل آن‌ها می‌تواند در حل مسائل کشور و مشکلات مردم بسیار کارگشا باشد.

نمایندگان مردم در جامعه شورایی کشور همواره این آمادگی را دارند تا یاری‌گر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای بهبود وضعیت مردم باشند و متقابلاً از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز این انتظار وجود دارد که شرایط قانونی را برای ارتقای جایگاه شوراها فراهم آورند که البته خدا را شاکریم تعامل مثبت و سازنده‌ای میان شورای عالی استان‌ها و مجلس شورای اسلامی شکل گرفته که می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات مثبتی در کشور باشد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ و ۱۲۶ هزارنفری شورایی کشور و با گرامیداشت یاد و نام عالم مبارز و حق‌طلب آیت‌الله شهید مدرس، روز مجلس را به شما نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و برادر عزیزم جناب دکتر قالیباف تبریک عرض نموده، برایتان از خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون خواستارم.

 

پرویز سروری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی