نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها: برای داشتن اقتصاد قوی باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده شود
چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
ساریخانی

ساریخانی با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی کشور گفت: برای برون رفت از این وضعیت باید همه امکانات و ظرفیت‌های کشور را بسیج کرد.

سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها و نماینده این شورا در حوزه معادن کشور در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با بیان اینکه برای داشتن اقتصاد قوی باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده شود گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌ها سبب از بین رفتن فقر و رونق سفره اقشار مختلف مردم است و این موضوعی است که نظام اسلامی تحقق آن را دنبال می‌کند.

وی افزود: ایران در دو گام نظامی و پزشکی به قله‌ی اقتدار و سربلندی رسیده، باید گام سوم که اقتصاد هست محکم و استوار بر داشته شود، تا مردم فهیم ایران از لحاظ وضعیت اقتصادی و معیشتی مشکلی نداشته باشند.

ساریخانی تصریح کرد: مدیران ارشد و سایر مسئولان کشور برای خدمت به مردم و به‌دست آوردن رضایت آنان بسیار تلاش می‌کنند که باید این تلاش‌ها با از بین بردن کامل فقر و گسترش عدالت به نتیجه مورد نظر برسد؛ ایران اسلامی کشوری قدرتمند است که می‌تواند در مقابل همه توطئه‌های نظام استکبار به خصوص فشارهای اقتصادی مقاومت کند.

نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: دشمنان از آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته تا منافقین علیه ملت مسلمان ایران توطئه چینی می‌کنند. اما ما با تلاش و مقاومت در برابر این فشارها ایستاده‌ایم؛ در این شرایط مسئولان باید برای حل مشکلات و کسب رضایت مردم همه تلاش خود را به کار گیرند.

وی ادامه داد: برای برون‌رفت کشور از تحریم و معضلات اقتصادی، باید همه کمک کنند و همه دست در دست یکدیگر برای این هدف تلاش کنند.

ساریخانی با تاکید اینکه امروز مسائل اقتصادی جامعه را تهدید می‌کند و تبعات آن ضربه اصلی به بنیان خانواده می‌زند، بیان کرد: یکی از دغدغه و نگرانی مقام معظم رهبری از وضعیت کنونی کشور وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است.

نماینده شورای عالی استان‌ها در حوزه معادن کشور بیان کرد: حمایت از اقشار تلاشگر جامعه به‌عنوان تولید کننده و حامی اقتصاد بنیان کشور راهکاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است و نباید این موضوع در حد شعار باقی بماند.

وی افزود: دولت با عزم و اراده قوی خود توانسته موقعیت کنونی ایران را به مرحله ثبات و جدیت برساند. از این رو مردم با هوشیاری و درایت خود باید از دولت حمایت کنند.

نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها بیان داشت: دولت برای تحقق اقتصاد قوی در کشور تلاش می‌کند و همه باید در تحقق این سیاست کمک کنیم و بخش‌ دولتی و خصوصی پای کار باشند. ان‌شاءالله در آینده با همت مسئولان و کمک مردم شاهد توسعه و پیشرفت در اقتصاد کشور خواهیم بود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی