نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها: تسریع در اجرای روشنایی محور اصفهان به سجزی از مطالبات مهم مردم منطقه است
دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
اسدی

اسدی با بیان اینکه محور اصفهان به سجزی یکی از مسیرهای مهم شرق کشور است تصریح کرد: بدلیل شرایط اقلیمی و آب و هوائی منطقه و وجود گرد و غبار و مه صبحگاهی تقریبا ۶ ماه از سال تردد در این محور برای رانندگان با مشکل جدی روبه‌رو است.

محمد رضا اسدی نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با بیان اینکه محور اصفهان به سجزی به طول ۲۰ کیلومتر یکی از محورهای ترانزیتی شرق اصفهان است گفت: این مسیر یکی از راه‌های ارتباطی استان‌های شرقی کشور است که بدلیل شرایط اقلیمی و آب و هوائی منطقه و وجود گرد و غبار  و مه صبحگاهی تقریبا ۶ ماه از سال تردد در این محور برای رانندگان با مشکل جدی روبه‌رو است.

وی افزود: متاسفانه با توجه با مجاورت این محور با شهر اصفهان و علی رغم مکاتبات و پیگیری‌های زیاد هیچ اقدام موثری جهت رفع مشکل انجام نشده است.

اسدی ادامه داد: رفع مشکل این مسیر به عنوان مطالبه جدی مردم منطقه شناخته می‌شود و می بایست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به رفع مشکل و تسهیل در تردد این محور ترانزیتی اقدام نماید.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: رفع مشکل روشنایی می بایست در اولویت قرار گیرد تا ضمن کاهش خطرات رانندگی در این جاده، بشود از این مسیر مهم در طول سال استفاده کرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی