نماینده استان لرستان در شورای عالی استان ها: وضعیت کارخانه فولاد ازنا تعیین تکلیف شود
سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
میربراتی

میربراتی گفت: در صورت راه‌اندازی این کارخانه، برای بیش از ۱۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود اما مدت‌ها بلاتکلیف مانده است و از مسئولان مربوطه تقاضا دارم تا این پروژه هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

سید عزیز‌الله میربراتی نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به معطل ماندن پروژه کارخانه فولاد ازنا، گفت: پیشرفت این طرح ۸۰ تا ۹۰ درصد است و چیزی به اتمام آن نمانده اما به دلیل اینکه مالک آن اکنون در زندان به سر می‌برد، پروژه معطل مانده است.

وی افزود: در صورت راه‌اندازی این کارخانه، برای بیش از ۱۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود اما مدت‌ها بلاتکلیف مانده است و از مسئولان مربوطه تقاضا دارم تا این پروژه هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به آبگیری سد کمندان، خاطرنشان کرد: روستایی مجاور این سد وجود دارد که قرار بود به دلیل مخاطرات طبیعی از حیث مجاورت با سد، تخلیه شود اما مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده است.

میربراتی اظهار داشت: نقطه‌ای برای انتقال روستا به مکان دیگر تعیین شده اما سازمان محیط‌زیست همراهی نمی‌کند و مردم روستا بلاتکلیف شده‌اند و شایسته است تکلیف این عزیزان زودتر مشخص شود تا بتوانند به کشاورزی و دامداری خود برسند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی