نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها: به شهرهای حاشیه بزرگراه غدیر، ایجاد دسترسی داده نشده است
سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
گوزلی

گوزلی با اشاره به افتتاح بزگراه غدیر گفت: متاسفانه به شهرهای حاشیه این بزرگراه دسترسی داده نشده است که لازم است این مشکل برطرف شود.

علی گوزلی نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها و عضو شورای شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه شهرستان نظر آباد از سال 84 دارای ناوگان حمل و نقل است گفت: در حال حاضر این شهرستان فرسوده ترین ناوئگان حمل و نقل استان البرز را دارد که لازم است به بازسازی آن توجه ویژه شود.

وی افزود: در این وضعیت اقتصادی که گریبانگیر تمام مردم به ویژه رانندگان است باید اقدامات لازم از جمله نوسازی ناوگان، اعطای یارانه‌های مختلف از جمله یارانه سوخت و قطعات یدکی و ... برای کمک به رانندگان انجام شود.

گوزلی با اشاره به پروژه آزادراه غدیر توضیح داد: این آزادراه که از چرم شهر تا آبیک به مساحت تقریبی 158 کیلومتر ایجاد شده است پروژه بسیار خوب و قابل تقدیری است. پروژه در دولت گذشته با بودجه 247 هزار میلیار تومانی اجرا و افتتاح شد. اما متاسفانه با وجود هزینه بالای ساخت این آزادراه و مدت زمان و طول مسیر آن به بسیاری از شهرها از جمله شهر نظرآباد که اتفاقا در کنار بزرگراه قرار گرفته اند خروجی داده نشد. در صورتی که می توانست اقتصاد و آینده این شهرها را متحول کند.

عضو شورای شهرستان نظرآباد تصریح کرد: دسترسی به اتوبان خواست مردم شهرهای کنار بزرگراه است تا بتوانند از این بزرگراه و راه ارتباطی استفاده کنند.

نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها همچنین با اشاره به مشکلات دسترسی شهرستان طالقان به شهر هشتگرد گفت: این پروژه جزو پروژه‌های خوبی بود که متاسفانه با وجود افتتاح به صورت ناقص اجرا شد و در برخی از فصول قابلیت بهره برداری را ندارد و علائم ایمنی برای این مسیر تعبیه نشده است که امیدواریم این مسائل حل شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی