نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها: ما مطیع امر رهبریم / آسیب به اموال دولتی محکوم است
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کرم پور5

کرم پور ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: آسیب زدن به اموال عمومی محکوم است.

قباد کرم پور نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها ضمن محکومیت اغتشاشات بوجود آمده و نا آرامی و تخریب اموال دولتی گفت: در پنج شهرستان استان کرمانشاه، سرپل ذهاب، قصرشیرین، دالاهو و شهر ریجاب گیلان غرب هیچ‌گونه تجمعی برای حمایت از اغتشاشات اخیر انجام نشده و تا آخرین قطره خونشان پابه‌پای نظام و رهبری ایستاده و از، مرز و بوم کشورشان دفاع کرده است.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده مردم شریف استان کرمانشاه و جانباز جنگ تحمیلی و خانواده چهار شهید و پنج جانباز تمامی نا امنی و اغتشاش و تخریب اموال عمومی را محکوم کرده و با جان و دل از کشورمان دفاع کرده است.

کرم پور با بیان اینکه بنده حاضرم جانم را فدای رهبر معظم انقلاب اسلامی کنم تصریح کرد: خواستار اشد، مجازات برای آن اغتشاش‌گران را از قوه قضائیه خواستاریم و عاملان اصلی و نیروهای فریب خورده دشمنان اسلام را به سزای اعمالشان برسانید.

عضو شورای شهر ریجاب ظهار داشت: همین جا از مردم غیور این پنج شهرستان و مسئولان تقدیر و تشکر می کنم. چون این انقلاب و آسایش و امنیت ارزان به دست نیامده است. برای جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های زیادی داشته و خون‌ها و جان و مال از دست داده از خاک کشورمان به غارت برده شود.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی بدانند این مردم آگاه و با تجربه هستند و در برابر دشمنان ایران عزیز ایستاده و دفاع کرده ما مطمئن هستیم. نود درصد جوانان و دلیل اعتراض و تجمع و همراهی با این نااهلان را نمی‌دانند و خودشان به اشتباه خود پی‌برده‌ای اغتشاش‌گران بدانند.

وی اظهار داشت: تمام دشمنان جمهوری اسلامی ایران نتوانسته در مقابل ایران مقاومت نموده و حتی تحریم‌ها  علیه ایران نتیجه نداشته و ندارد.

کرم پور تصریح کرد: تازمانی که رهبر عزیز و فرهیخته و عالم داشته باشیم هرگز دشمنان ما نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند. آرزوی بنده دیدار حضوری رهبر و بوسیدن دست و روی مبارک آن رهبر معظم انقلاب اسلامی است. ما مردم غرب کشور جانبازان و آزادگان و خانواده شهدا و سایر مردم عزیز تابع دستور رهبری بوده و هستیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی