نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها: جاده بوشهر_دیر ساحلی نیست، جاده آسمانی‌ست
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
رمضانی

رمضانی با اشاره به مشکلات جاده بوشهر - دیر تصریح کرد: نتیجه تعلل در اجرا و یا کمبود اعتبارات لازم برای اجرای هر چه سریع‌تر مسیر بوشهر به دیر با مصائب سنگین و مرگبار مصادف خواهد بود.

حسن رمضانی نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها و در نشست با معاونین وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مشکلات راه‌های ارتباطی در استان بوشهر گفت: محور بوشهر به شهرستان دیر به طول ۱۹۲ کیلومتر و در ۱۴ قطعه از مصوبات سفر استانی دولت دهم در سال ۹۰ است که تا کنون به بهره‌برداری نرسیده است و روزانه شاهد اتفاقات و خسارات بسیار تلخ مالی و جانی هستیم.

رمضانی اظهار داشت: این یک پروژه اولویت دار و حیاتی است، جاده وفاق ( ساحلی دیر به کنگان) نیست که زمان‌بر شود و یا راه دسترسی را کوتاه و آسان کند.

وی تصریح کرد: نتیجه تعلل در اجرا و یا کمبود اعتبارات لازم برای اجرای هر چه سریع‌تر مسیر بوشهر به دیر با مصائب سنگین و مرگبار مصادف خواهد بود.

نماینده استان بوشهر با اشاره به اهمیت این محور گفت: قرار گیری این محور در مسیر بنادر مهم جنوبی، حوزه‌های انرژی پارس شمالی و منتهی شدن به صنایع پارس جنوبی از اهمیت خاصی برخوردار است و تکمیل آن ظرفیت‌های بالای اقتصادی و اشتغال‌زایی به همراه خواهد داشت و به نوعی زیرساخت مهم سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

رمضانی بیان داشت: سالانه مادران زیادی در شهرستان دیر داغدار می‌شوند و مادران زیادی نیز روزانه دل نگران سلامتی و بیمناک وقوع حادثه‌ای دهشتناک در رفت و آمد عزیزان خود در این مسیر هستند.

وی در پایان ضمن قدردانی از پیگیری‌های خوب مدیر کل راهداری استان بوشهر  گفت: انتظار داریم اجرای این پروژه با سرعت و نظارت بیشتری صورت گیرد تا بیش از این شاهد رخت سیاه بر تن مردم زحمتکش این دیار نباشیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی