نماینده استان سمنان در شورای عالی استان ها: چرا عملیات احداث جاده دامغان به گلوگاه متوقف شده است؟
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
خراسانی

خراسانی گفت: در حالی که ۲۷ کیلومتر بیشتر به اتمام این جاده نمانده سؤال این است که چرا متوقف شده و لازم به ذکر است که این جاده اکنون نیز ۱۵ مشکل دارد.

معصومه خراسانی نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکلات جاده دامغان به گلوگاه گفت: این جاده، یک جاده توریستی و گردشگری و نقطه اتصال کویر به شمال است اما ۶ ماه است که عملیات آن متوقف شده است.

وی افزود: در حالی که ۲۷ کیلومتر بیشتر به اتمام این جاده نمانده سؤال این است که چرا متوقف شده و لازم به ذکر است که این جاده اکنون نیز ۱۵ مشکل دارد.

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ درصد از جاده‌های بین شهری سمنان از دامغان می‌گذرد اما وضعیت جاده‌‌های استان تأسف‌بار است به نحوی که در ۶ ماه نخست امسال، ۶۰ کشته در این جاده‌ها داشتیم که این یعنی هر ماه ۱۰ کشته.

خراسانی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار داشت: مصوب شده تا زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر ابتدا در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد و سپس به شهرداری‌ها داده شود.

وی افزود: به منظور تسریع در کار بهتر است واسطه بنیاد مسکن حذف شود و زمین‌ها مستقیماً در اختیار شهرداری گذاشته شود و دستگاه‌های مختلف نیز با شهرداری همکاری کنند.

 

پایان پیام/

 

 

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی