رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها: تصویب کلیات دو طرح در کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
کمیسیون حقوقی

سلیمان زاده با بیان اینکه کلیات دو طرح در کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها تصویب شد گفت: کلیات دو طرح «آیین‌نامه ماده ۱ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» و «الحاق یک تبصره ذیل ماده ۲ قانون توزیع و عادلانه آب مصوب ۱۳۶۱» مورد تصویب کمیسیون قرار گرفت.

ایرج سلیمان زاده نماینده استان آذربایجان غربی و رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها گفت: در جلسه امروز «آیین‌نامه ماده ۱ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» مورد بررسی قرار گرفت که از مسائل روز مدیریت شهری است و وزارت کشور و شورای عالی استان‌ها و به تبع آن مدیریت شهری کشور در راستای بهینه سازی درآمدها تلاش‌های زیادی انجام می دهند.

وی افزود: این طرح مورد بررسی قرار گرفت و با اصلاحاتی در مواد 6 و 13 کلیات طرح به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها ادامه داد: طرح دیگری که در دستور کار قرار گرفت طرح «الحاق یک تبصره ذیل ماده ۲ قانون توزیع و عادلانه آب مصوب ۱۳۶۱» بود که از سوی شورای استان چهارمحال و بختیاری ارائه شده بود و کلیات آن مورد تصویب قرار گرفت. هرچند نیاز به بازنگری دارد و در جلسه آتی کمیسیون بررسی بیشتری می شود.

سلیمان زاده با اشاره به اهمیت بررسی حقوقی طرح‌ها گفت: پیشنهاد کمیسیون حقوقی و نظارت این بود که مواردی که در خارج از کمیسیون حقوقیقرار می‌گیرد بهینه‌سازی شود. به این معنی که طرح‌های مطرح شده ابتدا در کمیسیون حقوقی و نظارت مورد بررسی قرار گیرد و سپس در سایر کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی