سخنگوی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها: آیین نامه ماده ۱ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیاز به بررسی بیشتری دارد
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
کمیسیون فرهنگی

نعمتی با اشاره به بررسی طرح آیین نامه ماده ۱ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: این طرح بسیار خام بود و باید بررسی بیشتری انجام شود.

ناصر نعمتی نماینده استان اردبیل و سخنگوی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه ۵ طرح در دستورکار قرار گرفت که به دلیل کمبود وقت و اهمیت موضوع تنها آیین نامه ماده ۱ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مورد بررسی و گفت و گو قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه این طرح بدون کارشناسی درست و عجولانه به کمیسیون ارائه شده بود. هیچ کارشناس و متخصصی به کمیسیون دعوت نشده بود. از این رو کلیت طرح رد شد.

نعمتی افزود: در این طرح درآمدهای دولتی در نظر گرفته نشده بود، دریافت عوارض در حریم هم مشخص نشده بود و فروش اوراق در روستاها اصلا شدنی نیست. از این رو کمیسیون کلیت این طرح را رد کرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی