نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌‌ها خبر داد: فراکسیون زاگرس نشینان ولایت مدار در شورای عالی استان‌ها اعلام موجودیت کرد
سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
خدری

نماینده شورای استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها از اعلام موجودیت « فراکسیون زاگرس نشینان ولایت مدار » با مشارکت استان‌های حاشیه زاگرس در شورای عالی استان‌ها خبر داد.

امید خدری میرقائد نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع ر سانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به گردهمایی مدیران مراکز پژوهشی شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان در خرم آباد گفت: این گردهمایی با هدف تبادل تجربه‌ها و پژوهش‌های مراکز پژوهشی برگزار شد.

وی افزود: در این گردهمایی آقایان محمدرضا صمیمی مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور و اسماعیل زیارتی رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز حضور داشتند و کارگاه‌های آموزشی با محوریت آنها برگزار شد.

خدری اضافه کرد: پس از برگزاری گردهمایی، فراکسیون زاگرس نشینان ولایت مدار اعلام موجودیت کرد. هسته اولیه این فراکسیون با مشارکت نمایندگان ۱۳ استان شکل گرفته است و دیگر استان‌ها نیز برای پیوستن به این فراکسیون اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی هدف از تشکیل این فراکسیون را اجرای منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، پرداختن به مسائل زیربنایی و اساسی کشور، انسجام و هماهنگی نمایندگان استان‌های زاگرس نشین در شورای عالی استان‌ها عنوان و اظهار داشت: امیدواریم این فراکسیون در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف متعالی نظام با انسجام و‌ هماهنگی گام بردارد.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها توضیح داد: در گام بعدی اساسنامه فراکسیون تدوین و تصویب می شود و سپس برای تصویب نهایی و رسمیت بخشی طرح تشکیل این فراکسیون به صحن علنی شورای عالی استان‌ها ارسال می‌شود.

وی با قدردانی از شورای اسلامی و شهردار خرم آباد و مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر خرم آباد به میزبانی این گردهمایی بیان کرد: با توجه به مباحث مطرح شده در این گردهمایی، برگزاری چنین همایش‌های نقش مهمی در توسعه پژوهش در مدیریت شهری دارد تا پژوهشگران بتوانند طرح‌های خود را براساس نیازها و اولویت‌های شهری با رویکرد علمی در اختیار مدیریت شهری برای برنامه‌ریزی و عملیاتی شدن طرح های مهم قرار دهد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی