نماینده کرمانشاه در شورای عالی استان ها: محور کرمانشاه-روانسر-پاوه، مرگبارترین محور جاده ای استان است
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کامران ملکی

ملکی گفت:  مرگبارترین محور استان، محور کرمانشاه-روانسر-پاوه است. این محور در عین حال پرترددترین محور استان هم محسوب می شود و افراد بسیاری جهت بازدید از جاذبه های گردشگری این دو شهرستان و خرید از بازارچه های مرزی در این مسیر تردد می کنند.

کامران ملکی نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، با اشاره به مشکلات راه ها در این استان گفت: حل مشکلات این حوزه نیاز به تلاش بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه مرگبارترین محور استان، محور کرمانشاه-روانسر-پاوه است، افزود: این محور در عین حال پرترددترین محور استان هم محسوب می شود و افراد بسیاری جهت بازدید از جاذبه های گردشگری این دو شهرستان و خرید از بازارچه های مرزی در این مسیر تردد می کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: متاسفانه این محور دو طرفه بوده و همین امر آن را بسیار حادثه خیز کرده، طوری که بیشترین تصادفات استان و بیشترین فوتی های تصادفات مربوط به همین محور است. این محور به شدت نیازمند تعریض است و پیش از آن نیز در برخی نقاط آن نیاز داریم که حتما به هر طریق ممکن جاده جداسازی شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای عالی استان ها تصریح کرد: بنا بر گفته رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، 102 نقطه حادثه خیز در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 66 نقطه پرتصادف بوده و نیاز به اصلاحات سریع دارند.

 

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی