پنجمین جلسه کارگروه ماده (1) قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
جلسه آباد

پنجمین جلسه کارگروه ماده (1) قانون درآمدهای پایدار شهرداری و دهیاری‌ها با دستور بررسی آیین‌نامه مالی استفاده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از ابزارهای تامین منابع مالی و روش‌های اجرایی آن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، جلسه کارگروه ماده 1 قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با موضوع بررسی قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به ریاست خانم معصومه آباد معاون حقوقی و امور مجلس شورای عالی استان‌ها برگزار شد.

جمشیدپور دبیر این کارگروه در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان هادر خصوص این جلسه گفت: در این جلسه که با حضور معاونین مالی و اقتصاد شهری برخی شهرداری های کشور و اعضای شوراهای اسلامی تعدادی از شهرها برگزار شد، اعضا در خصوص تهیه آیین نامه مالی استفاده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از ابزارهای تامین منابع مالی و روش‌های اجرایی آن بحث و تبادل نظر کردند.

وی افزود: قرار است این آیین نامه به صورت مشترک توسط شورای عالی استان ها و وزارت کشور تهیه شود و برگزاری این جلسات از آن جهت اهمیت دارد که از آنجا که قانون مشخصی برای استفاده شهرداری ها از بازار پول و سرمایه وجود ندارد، نیازسنجی ورود شهرداری ها به این بازار و استفاده آن ها از ظرفیت بخش خصوصی در این کارگروه بررسی می شود تا در آیین نامه ای که تهیه می شود، همه جوانب کار سنجیده شده باشد.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی