پرویز سروری عنوان کرد: شنبه های افتخار شنبه های نوکری مردم است
دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
سروری

پرویز سروری با تأکید بر اینکه سیاست کاهش فاصله جنوب و شمال تهران سیاست تغییر ناپذیر شورا است، پویش افتتاح های شنبه های مدیریت شهری را نشان نوکری مردم خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها،  پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آئین افتتاحیه و کلنگ زنی 17 مرکز عرضه میوه و تره بار گفت: پویش شنبه های امید و افتخار نشان از عظم شهرداری برای نوکری مردم را دارد.

وی اظهار داشت: خوشحالیم که امروز ساخت پروژه هایی را آغاز می کنیم که بیشترین تاثیر را در سبد خانواده ها دارد. آنچه سیاست مدیریت شهری است این است که ما خدمات را به مردم نزدیک کرده تا آنها به راحتی و روانی بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

سروری تاکید کرد: کلنگ زنی 14 میدان و بازار میوه و تره بار و افتتاح سه بازارچه گامی در کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران است و این کاهش فاصله وعده ای است که شورای ششم به مردم داده بود.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: شهروندان محترم می بینند که غالب پروژه ها آغاز شده در شهرداری تهران مربوط به مناطق جنوبی شهر تهران است  که دلالت بر سیاست غیر قابل تغییر مدیریت شهری در کاهش فاصله های دارد. در تصویب بودجه 1401 هم این موضوع به شدت مورد توجه قرار داشت و بر همین اساس محلات با هدف ارائه خدمات روان به مردم دارای بودجه شدند.

سروری با بیان اینکه "با نگاه جهادی و انقلابی هر در بسته ای باز می شود"، تاکید کرد: در مخیله بسیاری نمی گنجید که ما بتوانیم 100 میدان و بازارچه میوه و تره بار را افتتاح کنیم و این درحالی است که در این آیین شاهد کلنگ زنی این پروژه ها هستیم و با عظمی که شهرداری تهران دارد امیدواریم که هرچه سریعتر این وعده به صورت کامل محقق شود.

وی ادامه داد: توقع شورای شهر از شهرداری این است که خدمت رسانی به مردم خدوم و انقلابی جنوب شهر تهران از کیفیت و روانی بالایی برخوردار باشد. اراده مدیریت شهری بر خدمت رسانی است و افتتاح های روزهای شنبه در واقع سریال خدمت رسانی بر دیدگان مردم است تا با جلب رضایت مردم شاهد تحقق رضایت الهی باشیم.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی