نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: بحران سوخت در جنوب کرمان تبدیل به معضل شده است
دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
خارایی

خارایی گفت: بحران سوخت در جنوب کرمان تبدیل به یک معضل و بیماری شده است، ما منکر بحث قاچاق سوخت نیستیم اما این راه مقابله با این موضوع نیست، چرا ۹۵ درصد مردم باید قربانی و پاسوز کمتر از ۵ درصد قاچاق سوخت شوند؟

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه مشکل سوخت در جنوب کرمان، مردم را کلافه کرده است، گفت: این موضوع آرامش را از مردم سلب کرده و تشویش خاطر آن‌ها را سبب شده است.

وی افزود: از دولت آیت‌الله رئیسی که دولتی مردمی است، درخواست دارم به صورت عاجل به موضوع سوخت رسیدگی کند، مردم در صف‌های ۲ کیلومتری در گرما باید برای ۲۰ لیتر بنزین معطل بمانند چرا که سهمیه هر اتومبیل در هر بار سوخت‌رسانی تنها همین مقدار است.

خارایی خاطرنشان کرد: با ۲۰ لیتر بنزین آن هم در استان پهناور کرمان به کجا می‌شود رفت، هنوز حرکت نکرده، بنزین تمام می‌شود و فرد باید دوباره در صف‌های طولانی انتظار بکشد.

عضو شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: بحران سوخت در جنوب کرمان تبدیل به یک معضل و بیماری شده است، ما منکر بحث قاچاق سوخت نیستیم اما این راه مقابله با این موضوع نیست، چرا ۹۵ درصد مردم باید قربانی و پاسوز کمتر از ۵ درصد قاچاق سوخت شوند؟

خارایی در پایان از سروری رئیس شورای عالی استان‌ها درخواست کرد  از طریق گفت و گو و تعامل با وزارت نفت این موضوع را رصد و پیگیری کرده و از دولت نیز خواست به طور جد این وضعیت را سازماندهی کند تا مردم بیش از این وقت و انرژی خود را در صف های پمپ بنزین هدر ندهند.

 

پایان پیام /

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی