سخنگوی شورای عالی استان‌ها خبر داد: تصویب دو طرح ماحصل نهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
باقری

باقری با اشاره به برگزاری نهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها گفت: در این اجلاس 3 طرح در دستورکار صحن شورا بود که در نهایت 2 طرح به تصویب رسید.

محمد یعقوب باقری نماینداستان چهارمحال و بختیاری و سخنگوی شورای عالی استان‌ها در پایان نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این اجلاس گفت: نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها حضور وزیر جهاد کشاورزی و دو معاون از وزارت آموزش و پرورش در 16 و 17 شهریور برگزار شد.

وی افزود: در روز اول اجلاس جلسات هشتگانه کمیسیون‌ها برگزار شد و پس از آن نشست هم‌اندیشی نمایندگان شورای عالی استان‌ها با وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد و نمایندگان سوالات خود را مطرح کردند و وزیر نیز پاسخگوی سوالات اعضا بود.

باقری ادامه داد: در روز دوم نیز پس از سخنرانی رئیس شورای عالی استان‌ها، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مدارس غیردولتی و معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در جمع نمایندگان سخنان خودر را ارائه کردند و به سوالات و دغدغه های نمایندگان پاسخ دادند.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: پس از آن 5 نفر از اعضا نطق پیش از دستور انجام دادن و صحن وارد دستور شد و در نهایت با تصویب دو طرح «تعيين تکليف وضعيت ثبتي اراضي و ساختمان‌های فاقد سند رسمي» و «اصلاحيه آئين‌نامه اجرايي ماده (1) قانون اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها مصوب 20/04/1388مجمع تشخيص مصلحت نظام» به جلسه خود پایان داد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی