سخنگوی کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها خبر داد: اصلاح تبصره 4 ماده 80 و 83 قانون شوراها و شهرداران کشور از سوی کمیسیون رد شد
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کمیسیون انرژی

رمضانی با اشاره به طرح اصلاح تبصره 4 ماده 80 و 83 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و شهرداران کشور که به اصلاح شرایط پایان یافتن خدمت شهرداران و ... اشاره داشت از سوی اعضای کمیسیون رد شد.

حسن رمضانی نمایند استان بوشهر و سخنگوی کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: جلسه کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها با حضور تمام اعضای کمیسیون و دو طرح در دستور کار برگزار شد.

وی افزود: اعلام نظر در خصوص ارسال لایحه پیشنهادی وزیر کشور برای اصلاح تبصره 4 ماده 80 و 83 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و شهرداران کشور اولین طرحی بود که به اصلاح شرایط پایان یافتن خدمت شهرداران و ... اشاره داشت مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون با اصلاحات پیشنهادی بجز مدت زمانی بیماری شهردار مخالفت کردند.

رمضانی تصریح کرد: مسئله بعدی اعلام نظر در خصوص دستورالعمل ماده ۱۵ قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موضوع نحوه هزینه کرد اعتبارات آموزشی بود که به تعیین اعضای کارگروه استانی اشاره داشت و اعضای کمیسیون، رئیس شورای استان را به جای نماینده نماینده شورای استان پیشنهاد دادند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی