سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات، پژوهش و فناوری شورای عالی استان ها: نظر مساعد اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات، پژوهش و فناوری به قانون درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
آموزش

شیخ گفت: اعضا نظر مساعدی به قانون درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها داشتند و همچنین با مطرح شدن طرح الگوی انتخاب شهردار به این دلیل که دایره اختیارات شوراها را محدود می کند، مخالفت کردند.

رسول شیخ سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات، پژوهش و فناوری شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها در خصوص جلسه امروز این کمیسیون گفت: اعضا تأکید داشتند که بحث آموزش شوراها یک ضرورت است و باید به آن اهتمام بیشتری داشت.

وی افزود: طرح بند 3 ماده 32 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها با اجماع اعضا مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد کارکنان دهیاری ها نیز به این قانون اضافه شوند.

شیخ خاطرنشان کرد: اعضا نظر مساعدی به قانون درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها داشتند و همچنین با مطرح شدن طرح الگوی انتخاب شهردار به این دلیل که دایره اختیارات شوراها را محدود می کند، مخالفت کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات، پژوهش و فناوری شورای عالی استان ها تصریح کرد: مقرر شد طرح گسترش فضای سبز شهرها به دلیل تناسب موضوع با کمیسیون تخصصی این طرح به کمیسیون کشاورزی، صنعت، معدن و انرژی واگذار شود.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی