نماینده ایلام در شورای عالی استان‌ها: مسئولان پیگیر رفع مشکلات زائران حسینی هستند
يکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
بیگی

بیگی با اشاره به کمبود‌های موجود در استان ایلام برای زائران حسینی گفت: مسئولان در تلاش برای رفع این کمبودها هستند.

حمدالله بیگی نماینده استان ایلام در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به وضعیت زائران اربعین گفت: خوشبختانه پس از بازگشایی مرزها سفرها به عراق در حال انجام است و زائران در تردد هستند.

وی با بیان اینکه 70 تا 75 درصد زائران حسینی از مرز مهران وارد عراق می شوند گفت: این باعث می شود حجم زیادی از مردم به یکباره وارد استان ایلام شوند و امکانات پاسخگوی نیاز آنها نباشد.

بیگی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی زائران آب آشامیدنی است که مسئولان در حال برطرف کردن آن هستند و روزانه 3700 مترمکعب آب آشامیدنی در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

نماینده استان ایلام در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: برای تامین نیاز زائران 8 دستگاه جایگاه سوخت سیار و 4 بیمارستان صحرایی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در راستای آسایش زائران پارکینگ‌های جدید و گیت‌های ورودی بیشتر ایجاد شده است و امدادگران برای رسیدگی به نیاز مسافران در مرز مستقر شده اند.

بیگی ابراز امیدواری کرد: زائران سفر خوبی داشته باشند و در این سفر مشکلی برای آنها پیش نیایند. مسئولان نیز پیگیر رفع مشکلات احتمالی هستند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی