نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها خبر داد: اداره شیلات جم در آینده نزدیک راه اندازی می شود
شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
رمضانی

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها گفت: شهرستان جم قابلیت‌های بسیار خوبی در صنعت آبزی پروری دارد و با نگاه و برنامه‌های خوب مدیر کل شیلات استان بوشهر در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی اداره شیلات در شهرستان جم خواهیم بود.

حسن رمضانی نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره بر برنامه‌های راهبردی دولت سیزدهم در توسعه و شکوفایی حوزه آبزی پروری و شیلات اظهار داشت: هدف‌گذاری دولت در برنامه هفتم توسعه، رشد سه برابری تولیدات شیلاتی کشور است و این فرصت خوبی است تا  استان بوشهر از ظرفیت کل استان بهره بگیرد و پیشتاز این صنعت باشد.

حسن رمضانی افزود: ظرفیت‌های شیلاتی و آبزی پروری تنها مختص شهرستان‌های ساحلی استان نیست و شهرستان غیر ساحلی جم با توجه به احداث سد بزرگ سرچشمه در بخش ریز، سد در دست مطالعه کلاکل در بخش مرکزی، رودخانه گلوبردکان، قنات‌ها، چاه‌های کشاورزی و همچنین اراضی مستعد و قابل واگذاری در اطراف سد سرچشمه، شرایط ایده آلی را برای راه اندازی و رشد صنعت شیلات بوجود آورده است.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: در نشست روز گذشته اعضای شورای اسلامی استان بوشهر با مدیر کل شیلات، فرصت‌های اشتغال‌زایی، ظرفیت ها و فرصت های صنعت آبزی پروری شهرستان جم خدمت بازدار، معاونان و کارشناسان ایشان تشریح شد که با استقبال مدیر کل شیلات همراه بود و مقرر شد بعد از هفته دولت از این ظرفیت ها در شهرستان جم بازدید و امکان سنجی لازم صورت گیرد.

حسن رمضانی در پایان از اعلام آمادگی مدیر کل شیلات استان بوشهر برای راه اندازی اداره شیلات شهرستان جم در آینده نزدیک خبر داد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی