نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها خبر داد: وعده استاندار برای حل مشکل آب همدان تا 20 شهریور/قدردانی از مدیریت شهری تهران در راستای حل بحران آب همدان
شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
شیرمحمدی

نماینده همدان در شورای عالی استان هابا اشاره به بحران اخیر آب در این استان گفت: باید از مردم نجیب و خوب همدان که همواره پای کار نظام بوده‌اند، عذرخواهی کنیم. استاندار همدان وعده داده است که تا ۲۰ شهریور، بحران آب را حل کرده و وضعیت به حالت عادی برگردد.

علی شیرمحمدی نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به معضل کم‌آبی در شهر همدان، گفت: باید از مردم نجیب و خوب همدان که همواره پای کار نظام ایستاده اند، عذرخواهی کنیم که این شرایط به وجود آمده است و امیدواریم این سختی‌هایی که تحمل می‌کنند را بر ما مسئولان ببخشایند.

وی افزود: استاندار همدان وعده داده است که تا ۲۰ شهریور، بحران آب همدان حل شده و وضعیت به حالت عادی برگردد.

نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: در بعضی مناطق همدان در شبانه‌روز تنها یک تا دو ساعت آب دارند و البته همه نیروها و مردم پای کار هستند تا این مشکلات برطرف شود.

شیرمحمدی از همکاری مردم و پای کارآمدن کشاورزان تشکر کرد و اظهار داشت: کشاورزان به ویژه در شهرهای همدان، کبودرآهنگ و بهار با فداکاری از محصولات خود گذشته‌اند و چاه‌های کشاورزی را به شبکه آبرسانی متصل کرده‌اند.

وی در پایان با قدردانی از زاکانی شهردار تهران و مجموعه شهرداری تهران، گفت: شهرداری تهران با ارسال تانکرهای آب، آبرسانی به بیمارستان‌ها را بر عهده گرفته است که جا دارد از شهردار تهران و مجموعه مدیریت شهری تهران، تشکر و قدردانی کنم.


 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی