نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها: جاده غار علی‌صدر به همدان بسیار حادثه‌خیز است
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
سهرابی

نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها از وضعیت نامطلوب جاده غار علی‌صدر به همدان نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: این جاده بسیار حادثه‌خیز است و متأسفانه افراد بسیاری در این جاده تاکنون کشته شده‌اند.

رضا سهرابی نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها در خصوص مهم‌ترین مسائل و مشکلات این استان، گفت: عمده مسائل استان همدان در حوزه اقتصاد و کشاورزی است.

وی افزود: ایجاد شهرک دامپروری و کشاورزی از جمله طرح‌هایی است که می‌تواند باعث رونق اشتغال شده و اتفاقات مثبتی را برای استان رقم بزند.

سهرابی خاطرنشان کرد: بندر خشک اقتصادی در همدان تنها یک عنوان و اسم است، درست مثل منطقه ویژه اقتصادی فامنین، سرمایه‌گذاران از وجود آن‌ها اطلاع ندارند، امکانات ندارند و نیاز به توجه ویژه مسئولان دارند.

نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها، تصریح کرد: اجاره‌بهای منازل مسکونی در استان همدان به شدت افزایش پیدا کرده و مستأجران وضعیت مطلوبی ندارند چرا که بازار بسیار آشفته است.

سهرابی از وضعیت نامطلوب جاده غار علی‌صدر به همدان نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: این جاده بسیار حادثه‌خیز است و متأسفانه افراد بسیاری در این جاده تاکنون کشته شده‌اند.

وی آمار بالای بیکاری در استان همدان را موجب افزایش آمار طلاق در استان دانست و گفت: بیکاری که زیاد باشد، بنیان خانواده تهدید می‌شود و مسئولان اگر می‌خواهند جمعیت افزایش یابد و آمار طلاق کاهش، باید فکر عاجلی برای اشتغال کنند.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی