نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها: آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی مرکز شهر سمنان از اداره زندان‌ها از مطالبات اصلی مردم است
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
حصیرباف

حصیرباف با بیان اینکه آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی مرکز شهر سمنان از مطالبات اصلی مردم است، گفت: این مجموعه زیر نظر اداره زندان‌هاست و بر اساس دستور رئیس جمهور محترم تاکنون باید از زیر نظر این ادامه خارج می‌شد.

کوروش حصیرباف نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تقدیم نامه ای به وی برای رفع مشکلات گردشگری استان سمنان خبر داد.

وی افزود: تعیین تکلیف پروژه یادمان شهرستان سرخه و واگذاری آن به بخش خصوصی از مشکلاتی است که مدت‌هاست در حال پیگیری آن هستیم.

حصیرباف ادامه داد: همچنین صدور مجوز واگذاری بازارچه صنایع دستی سمنان به منظور واگذاری به بخش خصوصی از دیگر درخواست‌های مطرح شده بود.

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: مجموعه چشمه علی دامغان از پروژه‌های صندوق احیاء بناهای تاریخی است و لازم است که در خصوص واگذاری آن به بخش خصوصی اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف فوری آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی مرکز شهر سمنان از اداره زندان‌ها تبدیل به خواست مردم شده است. باتوجه به تاکید رئیس جمهور محترم آیت الله رئیسی در سال گذشته مبنی فوریت یکماهه متاسفانه تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها همچنین از فقر زیرساخت‌های گردشگری دو شهر نمونه گردشگری بین المللی یعنی باغ شهر شهمیرزاد و شهر بسطام گفت و تصریح کرد: در استان سمنان با توجه به مصوبه هیئت محترم وزیران در سال 1386 زیرساخت‌های لازم در این دو شهر باید ایجاد می شد اما متاسفانه تاکنون حتی یک پروژه کاربردی از جمله سرویس بهداشتی نیز ایجاد نشده است. از این رو نیازمند نگاه ویژه وزیر محترم است.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی