سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها: تشکیل کارگروه مشترک میان اعضای شورای عالی استان ها و مجلس در خصوص طرح انتخاب شهردار توسط مردم
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه

بیگی گفت: در خصوص طرح انتخاب شهردار توسط مردم نیز مقرر شد کارگروه مشترک میان نمایندگان شورای عالی استان ها و مجلس شورای اسلامی و فراکسیون مدیریت شهری علاوه بر دو کمیته بررسی این طرح تشکیل شود و راهکارها و پیشنهادات اعضای شوراها در این کارگروه مطرح خواهد شد.

حمدالله بیگی سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها گفت: در نشست امروز کمیسیون طرح اصلاح ماده 32 قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شوراها به تصویب رسید. بر مبنای این طرح و در صورت تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان، شهردار، معاونان وی و کارمندان شهرداری ها و دهیاری ها و نهادهای وابسته برای شرکت در انتخابات شوراها باید از مسئولیت خود استعفا دهند.

وی افزود: در خصوص طرح انتخاب شهردار توسط مردم نیز مقرر شد کارگروه مشترک میان نمایندگان شورای عالی استان ها و مجلس شورای اسلامی و فراکسیون مدیریت شهری علاوه بر دو کمیته بررسی این طرح تشکیل شود و راهکارها و پیشنهادات اعضای شوراها در این کارگروه مطرح خواهد شد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی