نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان ها: تعطیلی واحدهای نانوایی نارضایتی عمومی را به همراه داشته است
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
ناصر نعمتی

نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان ها و نماینده نیر در شورای اسلامی استان اردبیل گفت: تعطیلی تعدادی از نانوایی های سطح شهر نارضایتی عمومی و گلایه های مردمی را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، ناصر نعمتی در جلسه شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: با تشدید اوضاع نابسامان نان و صف های طولانی مشخص نیست که سهمیه آرد روستائیان بر چه اساسی تحویل داده می شود که مراجعات روزانه از روستاها به شهرها برای خرید نان افزایش یافته است.


وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد سهمیه قبلی آرد تحویل نانوایی ها نمی شود و یا در این بین عده ای سعی می کنند تا با فروش خارج از شبکه بر دامنه گرفتاری ها و مشکلات مردم در این حوزه را اضافه کنند.

 

نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان ها محدود بودن نانوایی های لواش پزی و تافتون را از معضلات جدی برشمرد و گفت: مردم در تهیه نان لواش در کنار سایر اقلام نان با مشکلاتی جدی روبرو هستند.


نعمتی با قدردانی از مدیریت برق استان و شهرستان در تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار بیان کرد: این اقدام مانع از سرقت سیم ها شده و در کنار آن انتظار می رود در مسیر نیرورسانی به شهرک صنعتی آب، مشکل تیر برق که از وسط اراضی روستائیان عبور می کند با جابجایی برطرف شود.


وی افزود: معابر شهری و روستایی در نیر از کمبود چراغ های روشنایی رنج می برند که در این زمینه امیدواریم با تلاش و پیگیری های جدی مشکلات و دغدغه ها برطرف شود.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی