در پیامی؛ کوروش حصیرباف روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت
سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
حصیرباف

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای عالی استان‌ها در پیامی 14 تیر روز شهرداری و دهیاری‌ها به خانواده بزرگ شهرداری‌ها را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها کوروش حصیرباف رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای عالی استان‌ها و عضو شورای اسلامی شهر نمونه بین المللی گردشگری شهمیرزاد و معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان در پیامی 14 تیر روز شهرداری و دهیاری‌ها به خانواده بزرگ شهرداری‌ها را تبریک گفت.

در این یادداشت آمده است:

نامگذاری 14  تيرماه به عنوان روز «شهرداری و دهياری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجليل از فعاليت‌های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مديريت شهری، به ارزيابی عملکرد و فعاليت‌های اين نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
ما خادمان مردم در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر خود وظیفه می‌‍دانیم که از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات و روش‌های جدید در شهرها و روستاها، شرایط مناسبی برای زندگی و کار مردم فراهم نماییم تا با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم، گام‌های مثبتی در جهت  برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداشته شود.
در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همکاران در خانواده بزرگ شهرداری‌ها  از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روز افزون را برای خدمتگزاران این عرصه آرزو کرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی