نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان‌ها: استان اردبیل پرواز رفت و برگشتی روزانه به پایتخت ندارد
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
زنده دل

زنده‌دل با انتقاد از وضعیت مسیرهای ارتباطی استان اردبیل گفت: متاسفانه استان اردبیل پرواز کمی به پایتخت دارد و شما نمی‌توانید از طریق مسیر پروازی در یک روز به تهران بروید و برگردید.

محمود زنده دل نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان‌ها، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به وضعیت راه های ارتباطی استان اردبیل و شهرستان سرعین گفت: استان اردبیل هنوز به راه آهن سراسری متصل نشده است و همچنان ارتباط ریلی با پایتخت نداریم و امیدوارم در سال جاری این پروژه تکمیل شود.

وی افزود: همچنین در حوزه مسیر هوایی هم همین مشکل را داریم. سال‌ها پیش فرودگاهی در اردبیل ساخته شد که به دلیل مکان گزینی نادرست در بیشتر اوقات درگیر باد یا مه است و به همین دلیل دید خلبان ناکافی و نامناسب است و بیشتر پروازها کنسل می‌شود.

نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: بنابراین پیشنهاد ما این است که با استفاده از امکانات مدرن و نورپردازی مسیر راه بهتر کنند و یا مسیر پرواز هواپیما را در همان فرودگاه عوض کنند.

زنده دل ادامه داد: همچنین پرواز از اردبیل به تهران بسیار کم است. برای مثال شما اگر بخواهید طوری حرکت کنید که اول وقت اداری تهران باشید نمی‌توانید و حتی اگر بخواهید در یک روز به پایتخت بیایید و برگردید باز هم به مشکل می‌خورید. از این رو لازم است برنامه ریزی بهتر و بیشتری برای پرواز اردبیل به تهران شود.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی