نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها: بیمه کردن کولبران راه‌حل مناسبی برای حل مسئله کولبری نیست
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
قباد کرم پور

کرمپور با اشاره وضعیت نامناسب کولبران گفت: بیمه کردن راه حل مناسبی برای حل مسئله کولبری نیست. باید بیکاری و فقر ریشه کن شود.

قباد کرمپور نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به وضعیت سخت کولبران گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند: کولبر اگر تنها بارش یک کوله است جلویش را نگیرید. اما متاسفانه اینطور عمل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تا به امروز ۱۶۳ کولبر زخمی و۱۴۰ نفز کشته شده است. گفت: بیکاری و فقر مهمترین عامل افزایش کوله بری است. کوله بران تنها برای گذران زندگی کوله بری می‌کنند و سر این کار جان خود را می‌گذارند.

کرمپور تصریح کرد: طرح ساماندهی کولبری اواخر فروردین ماه در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد اما تاکنون خبری از تصویب آن نشده است.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها، با اشاره به طرح بیمه کولبران تصریح کرد: بیمه کردن کولبران به معنای رسمیت دادن به این شغل است و نمی‌تواند راه‌حل مناسبی باشد.

وی افزود: مردم پاوه مردمی انقلابی و شهید پرور هستند. این شهر به ازای هر ۱۰۲ نفر جمعیت 2 نفر شهید داده است. این مردم مردمی طرفدار نظام و مطیع رهبری هستند اما نیاز به زندگی محترمانه دارند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی