پیام رئیس شورای عالی استان‌ها به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه؛ روز کارگر
يکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
سروری

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری: «کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است».


کار، موضوعی مقدس در اسلام و سیره معصومین (علیهم السلام) است؛ امام علی(ع) کار را جوهر ایمان می‌دانند و پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: «عبادت ده جزء دارد، که نُه جزء آن، طلب روزى حلال است.»

کارگران شریف در خط مقدم تولید قرار دارند و از مهم‌ترین ارکان توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه به شمار می‌روند و بدون شک پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور بدون تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان، امکان‌پذیر نیست.

به این نکته باید توجه داشت، کارگر و تولید، مکمل یکدیگر هستند و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از کارگر، باعث رونق گرفتن تولید داخلی و بالندگی اقتصادی کشور می‌شود.

خوشبختانه جامعه کارگری ما در همه حال، حتی در سختی‌ها و تنگناها، ثابت کرده‌اند که با عزت و تعهد، خدمتگزار مردم هستند و در جایی که حضورشان، ضروری تلقّی شده تا پای جان، شبانه‌روز به تلاش، کار و تولید همت گماشته‌اند و کارنامه‌ای درخشان از خود ارائه نمودند که شایسته تحسین است.

اینجانب، یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران زحمتکش و شریف کشور و خانواده‌های ارجمندشان تبریک می‌گویم و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان« تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، کارگران کشورمان مثل همیشه با قدرت و توکل، نقش اساسی خود در تولید و خوداتکایی کشور را ایفا کنند.

پرویز سروری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی