نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها: شهرهای مازندران با شیوع اُمیکرون قرمز شد
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
صادق صفرپور

نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها با اشاره به گسترش کرونا در این استان از قرمز شدن شهرهای مازندران خبر داد.

صادق صفرپور در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها در مورد آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استان گفت: سویه جدید امیکرون در شهرهای استان مازندران در حال گسترش است و شهرستان های رامسر و تنکابن در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند.

وی در ادامه گفت:  تمام مراسم های مربوط به 22 بهمن در استان لغو شده و راهپیمایی نیز به صورت رژه خودرویی خواهد بود و تالارها نیز تعطیل است و اگر رعایت پروتکل های بهداشتی به همین منوال پیش رود، امید است که وضعیت بهتر شود.

نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها گریزی هم به موضوع آزادسازی سواحل زد و گفت: دستور اخیر ریاست محترم جمهوری مبنی بر آزادسازی 60 متری ساحل بسیار به جا و به نفع مردم است، شرایط گذشته به گونه ای بود که برای مثال شهر ساحلی نکا، شهری دارای ۴ هزار و ۸۰۰ متر نوارساحلی برای دسترسی مردم ساحلی ندارد، به این معنا که ساحل این شهر در اختیار نهادها و شرکت‌های دولتی و شبه دولتی است که نمی‌توانند از نعمت دریا بهره‌مند شوند.

صفرپور از شروع عملیات آزادسازی ساحل در تنکابن و نوشهر خبر داد و تصریح کرد: نهادها و ارگان ها و گروه های سیاسی نیز با همکاری با دولت می توانند روندآزادسازی را سرعت بخشیده تا همه مردم بتونند از مواهب و زیبایی های دریا و ساحل بهره مند شوند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی