نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان ها: شورای صلح و سازش در سراسر استان تشکیل شود
شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
با

باقری، اختلافات قومی قبیله‌ای یکی از مشکلات اساسی چهارمحال و بختیاری است؛ بیان کرد: انتظار داریم شورای صلح و سازش به ریاست ائمه جمعه در شهرهای استان برای کمک به مراجع قضایی و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای استان ها، محمدیعقوب باقری، نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها و نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای  اسلامی استان در این نشست، اظهار داشت: متاسفانه مسئولان استانی و شهرستانی جایگاه شوراها را نادیده می‌گیرند و خیلی دغدغه آن‌ها را در نظر ندارند، در جلسات تهران وقتی صحبت از درآمد شهرداری‌ها و شوراهای استان‌های دیگر می‌شود، روی صحبت در رابطه با درآمد شورا و شهرداری استان خود را نداریم‌.

وی با بیان اینکه انتظار است ائمه جمعه در سراسر استان بازوی قدرتمندی برای کمک به مسئولین باشند، گفت: اختلافات قومی قبیله‌ای یکی از مشکلات اساسی این استان است، انتظار داریم شورای صلح و سازش به ریاست ائمه جمعه در شهرهای استان برای کمک به مراجع قضایی و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شود.

باقری با اشاره به اینکه هر مسئولی باید شرح وظایف خود را بداند اما با نیروهای جدید امید است شاهد شکوفایی استان باشیم، تصریح کرد: مهمترین مسئله استان چهارمحال و بختیاری آب است و درخواست ما این است که ائمه جمعه با صراحت پیگیری مسئله باشند، باید حقابه استان تحقق پیدا کند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی