نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها خبر داد تسریع واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان نسبت به ماه های گذشته
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
محمدحسن ملک رییسی

ملک رئیسی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه واکسیناسیون کرونا نسبت به ماه های قبل سرعت بیشتری به خود گرفته است.

 محمدحسن ملک رییسی نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، با بیان اینکه در روزهای گذشته و به ویژه از دیروز شاهد گرد وغبار شدید در استان و  به خصوص نواحی شمالی و مرکزی بوده ایم، از بازگشایی محورهایی که به این دلیل مسدود شده بودند با تلاش پلیس راهور و نیروهای راهداری و مردم خبر داد. ملک رییسی با اعلام اینکه بارندگی آرام امروز باعث فروکاسته شدن از شدت گرد و غبار شده، از تلاش پلیس راهور و نیروهای مردمی که با تلاش خود مانع از جلوگیری اتفاقات بد جاده ای در این مدت شدند، قدردانی کرد.

وی در ادامه از روند واکسیناسیون در استان سیستان و بلوچستان هم گفت و گفت: اوایل اسقبال کم بود اما با تشویق علما و اقدامات فرهنگی نهادهای گوناگون از جمله شوراها و دهیاری ها و با توجه به فرهنگ هر منطقه، این موضوع سرعت بیشتری گرفته و هم اکنون تزریق دوز سوم با استقبال مردم در حال انجام است.

ملک رییسی در پایان گریزی هم به آغاز به کار دوره ششم شوراها زد و خاطرنشان کرد: اعضای دوره ششم باید با همدلی و اتحاد و ایده های به روز و تلاش گسترده در راستای تقویت نقش شوراها و به ویژه شورای عالی استان ها در کشور همت گمارند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی