با انتشار پیامی رئیس شورای استان خراسان شمالی انتصاب استاندار این استان را تبریک گفت
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
محمدرضا حسین نژاد

رئیس شورای استان خراسان شمالی در پیامی انتصاب استاندار این استان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، رئیس شورای اسلامی استان در پیامی انتصاب محمدرضا حسین نژاد به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:
جناب آقای دکتر محمدرضا حسین نژاد
استاندار محترم خراسان شمالی
با سلام و تحیات الهی
 انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار خراسان شمالی که حاکی از توانمندی و حسن سوابق خدمتی حضرتعالی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. رجاء واثق داریم که تعهد وکارآمدی شما نویدبخش روزهای روشن آینده و رشد همه جانبه استان خواهد بود.
همچنین  ظرفیت‌های فراوان استان خراسان شمالی که بارها مورد تاکید و تحسین قرار گرفته است این فرصت را ایجاد می‌نماید تا با برنامه ریزی مناسب و همراهی دستگاه‌ها و متولیان امر بتوانیم برای به فعلیت رساندن این فرصتها کوششی مجدانه داشته باشیم. یقیناً تخصص و تجارب  و عملکرد ارزنده شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم پرتلاش، فرهیخته و فهیم استان را فراهم خواهد نمود.
اینجانب، ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که ازچهره های ارزشی، ولایی، دلسوز و بومی استان هستید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام، انقلاب، نظام و ملت عزیز ایران اسلامی را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می‌نمایم. "

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی