فاطمی درخواست کرد روند صدور حکم شهرداران استان تسریع شود
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
سید علی اکبر فاطمی

نماینده سابق استان بوشهر در شورای عالی استانها اظهار داشت: اکثر شوراهای اسلامی دوره ششم، شهردار منتخب خود را به استانداری معرفی کرده‌اند و منتظر صدور حکم از طرف استاندار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، سیدعلی اکبرفاطمی نماینده سابق استان بوشهر در شورای عالی استانها و عضو شورای شهرستان دشتی بیان کرد: از استاندار محترم خواستار رسیدگی و تسریع در صدور حکم شهرداران منتخب شهرهای استان هستیم  و آن را مطالبه مردم و اعضای شوراها  اعلام می کنیم چرا که هم‌اکنون دچار یک سردرگمی در شهرداری ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سرپرستان شهرداری ها انگیزه ای برای شروع پروژه جدید یا ادامه پروژه های در دست اقدام ندارند افزود: در اکثر شهرهای استان پروژه های عمرانی زیادی در دست اقدام بوده و زیرسازی آنها انجام شده اما سرپرست شهرداری ها انگیزه ای برای شروع پروژه جدید یا اتمام پروژه های در دست اقدام ندارند.

فاطمی ادامه داد: برخی از شهرداری های حتی مدیریت نیروهای انسانی را هم رها کرده اند که باعث شده کارها بر زمین بماند و موجب خسارت به شهرها و شهرداری ها می شود. بنابراین  امید است استاندار محترم بوشهر هر چه سریعتر با صدور حکم شهرداران منتخب شرایط را برای جهش عمرانی و توسعه ای شهرها فراهم نمایند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی