رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری: درآمدهای پایدار، لازمه توسعه پایدار شهری
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
رضایی

حسینعلی رضایی سرپیری گفت: یکی از مقوله های حائز اهمیت در نیل به توسعه پایدار شهری، درآمدهای پایدار می باشد که نقش بسیار تاثیرگذار و تاثیرپذیری در برنامه ریزی فضایی-کالبدی شهرها دارد .

به گزارش خبرگزاری شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، ظهر امروز رئیس و نمایندگان شورای اسلامی استان در هیات تطبیق مصوبات شورای اسلامی شهرستان شهرکرد از شورای اسلامی شهر فرخشهر بازدید بعمل آوردند که در این بازدید ضمن ارائه گزارش عملکرد و برنامه چشم انداز اقدامات اجرایی اعضای شورای اسلامی شهر فرخشهر در راستای پیشرفت و توسعه شهری نیز صحبت شد.

 حسینعلی رضایی در این جلسه گفت: اعضای شورای اسلامی برای پیشبرد امورات شهری، منسجم و هماهنگ عمل نموده و در این راستا پذیرای انتقادهای سازنده و پیشنهاد معتمدین و اصحاب رسانه باشند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابقا عضویت دو نفر از اعضای دوره پنجم شورا در دوره ششم، افزود: اعضای شوراهای اسلامی از تجربیات اعضای دوره‌های قبل استفاده نموده و با استفاده از تجربیات آنان، بهترین عملکرد را در این دوره رقم زده و از این تجربیات بهره ببرند.

رضایی سرپیری ادامه داد: یکی از مقوله‌های حائز اهمیت در نیل به توسعه پایدار شهری، درآمدهای پایدار می‌باشد که نقش بسیار تاثیرگذار و تاثیرپذیری در برنامه‌ریزی فضایی-کالبدی شهرها دارد بر همین اساس اعضای شورای اسلامی این مهم را پیاده‌سازی نمایند.

شوراهای اسلامی بر مبنای پیشرفت اقتصادی و اجتماعی هر منطقه شکل گرفتند

وی با اشاره به رعایت قوانین و مقررات در اتخاذ تصمیمات در صحن جلسات شورا اظهار کرد: شوراهای اسلامی بر مبنای پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نیازهای هر منطقه شکل گرفته و مصوبات آنان در محدوده‌ مناطق خود اجرا می‌شود لذا باید کاربردی و اجرایی و برمبنای رعایت دقیق قانون و مقررات تصویب گردد.

فرهاد رئیسی در ادامه با اشاره به دوره 4 ساله فعالیت شوراهای اسلامی گفت: وقت شورا بسیار کوتاه است و فقط خدماتی که در این چهارساله توسط شورا انجام شده برای مردم به یادگار می‌ماند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی