نماینده استان زنجان در شورای عالی استان ها: لازمه تغییر سرنوشت حضور پرشور پای صندوق های رای است
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
مرتضی صالحی نژاد

صالحی نژاد با بیان اینکه انتخاب های ما باعث تغییر سرنوشت ما می شود گفت: لازمه این تغییر حضور پرشور پای صندوق های رای است.

مرتضی صالحی نژاد نماینده استان زنجان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: اینک که برهه مهم انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها در پیش است و بر آستانه رقم خوردن سرنوشت چند ساله کشورمان و به پیروی آن استان و منطقه مان هستیم، این اراده و انتخاب هایمان است که سرنوشت ملی مان را تغییر داده و رقم خواهد زد.

وی افزود: لازمه این تغییر، حضور پرشور و حداکثری پای صندوق های رأی، انتخاب اصلح و روی کار آمدن دولتی جوان، نیروهای تازه نفس و با روحیه انقلابی و جهادی است که امروزه نیاز بر شکل گیری کامل آن بیش از پیش در جامعه احساس می شود.

صالحی نژاد اظهار کرد: همچنین بر اساس بیانات مقام معظم رهبری و اهمیت انتخابات باید اشاره کرد که " بعضى از ايام زندگى انسان، اين خصوصيت را دارد كه سرنوشت بخش عمده اى از زندگى را تعيين مى كند، اگر بخواهيم تشبيه كنيم، مثل ليلة القدر كه هر سال، ليلة القدر براى انسان سرنوشت ساز است، هنگام انتخابات هم براى يك ملت، براى يك دوره اى، براى برهه اى سرنوشت ساز است."

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی