کلیات طرح «ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی شهر تهران» به تصویب رسید
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
شهر

کلیات طرح «ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی حیوانات شهری» صبح امروز با ۱۷ رای در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان تهران؛ کلیات طرح « ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی حیوانات شهری » که سال گذشته یک فوریت آن 11 رای موافق اعضای شورای شهر تهران را به همراه داشت، صبح امروز در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید. 
سال گذشته اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی این شورا بررسی یک فوریت طرح ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی حیوانات شهری در تهران را در دستور کار خود دادند. در غالب این طرح در مرحله اول فرصت مشخصی برای شهرداری تعیین می شود. فرصتی که دوماهه است و شهرداری موظف خواهد شد بر اساس آن ضوابط در این رابطه را روشن و مصرح و مستند تنظیم کرده و به شورای شهر تهران ارائه دهد. 
هدف این طرح رفع مزاحمت از فعالیت حرفه‌ای قانونی دامپزشکان است که با لایحه حمایت از حیوانات متفاوت بوده و کاملا در حیطه مسائل شهری است. 
لازم به ذکر است؛ مطب‌های دامپزشکی به استناد قوانین ملی اجازه فعالیت در مکان‌های مسکونی را دارند و لازم است ضوابط آن صراحتاً مشخص شود. این درحالی است که شهرداری تفسیر متفاوتی از قوانین دراین ‌ارتباط داشته، درصورتی‌که دامپزشکان در قوانین ملی دارای حق برخورداری از مطب هم‌عرض پزشکان، دندان پزشکان و داروسازان هستند.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی