نماینده استان قم در شورای عالی استان‌ها: واکسیناسیون افراد بالای 80 سال نوید بخش اتفاقات خوب است
دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
حسن شریفی

شریفی با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال گفت: آغاز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال امیدوار کننده است و می تواند اوضاع را بهتر کند.

حسن شریفی نماینده استان قم در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای 80 سال گفت: خوشبختانه در خصوص واکسیناسیون اقدامات خوبی در حال رخ دادن است.

وی افزود: در استان قم واکسیناسیون کادر درمان و پاکبان‌ها انجام شده است و اکنون واکسیناسیون افراد بالای 80 سال آغاز شده است که این نوید بخش اتفاقات خوب است.

شریفی ادامه داد: اینکه بخشی از مردم عادی واکسینه شوند امید به جامعه برمی‌گردد و کمی از فشارهای روانی دوران کرونا کاهش می‌یابد.

نماینده استان قم در شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: البته این به این معنی نیست که دیگر نیازی نیست مردم مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند بلکه امید با پایان دروان تاریک کرونا می‌تواند دل مردم را زنده‌تر کند.

وی اظهار کرد: براساس توصیه پزشکان حتی افرادی که واکسینه می‌شوند نیز لازم از پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و احتمال ابتلای آنها وجود دارد. اما به امید خدا با افزایش تعداد واکسینه شدگان بیماری فروکش می کند و روزانه تعداد کمتری از هم میهنانمان را از دست می دهیم.

شریفی در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان قم گفت: خوشبختانه با اقدامات و کنترل‌هایی که صورت گرفت اندکی تب ابتلا به ویروس کاهش یافته است و اوضاع رو به بهبودی است که امیدواریم با تلاش مسئولین و توجه مردم روز به روز کمتر شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی