نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها: خلیج همیشه فارس آن غیرقابل انکارترین سند هویتی در جهان است
شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
طاها دشتی مطلق

دشتی مطلق ضمن تبریک روز ملی خلیج فارس گفت: روز ملی خلیج فارس امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران زمین است. تمدنی که بر شالوده مستحکم فرهنگ و هنر بنیان نهاده شده تا خلیج نیلگون همیشه فارس آن غیرقابل انکارترین سند هویتی در جهان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، طاها دشتی مطلق رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان کنگان و نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها، در پیامی روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه شهر عاشقت شده‌اند شاه بانوی ماه‌ پیشانی

آخرین بازمانده تاریخ فخر افسانه‌های ایرانی

بالش گرم و راحت قو‌ها مایه افتخار جاشو‌ها

قرص باش و نترس از طغیان فارس هستی و فارس می‌مانی

خلیج همیشه فارس نگین درخشنده و سزمین آب‌های نیلگون جمهوری اسلامی ایران است.

به تعبیر یکی از بزرگان، روز ملی خلیج فارس امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران زمین است. تمدنی که بر شالوده مستحکم فرهنگ و هنر بنیان نهاده شده تا خلیج نیلگون همیشه فارس آن غیرقابل انکارترین سند هویتی در جهان باشد. خداوند را شاکریم که در سایه عزم ملی، نام خلیج فارس به عنوان مظهر صلح و دوستی، برای همیشه، بر تارک تاریخ ایران اسلامی خواهد درخشید و در این میان شهرستان ساحلی کنگان نیز چون نگینی درخشان در این کرانه  پارسی چشم نوازی می کند و شهر تاریخی سیراف شهرستان کنگان استان بوشهر نیز چون گنجینه ای بزرگ، سند اثبات حقانیت جمهوری اسلامی و خلیج همیشه فارس است.

اینجانب با تبریک "روز ملی خلیج فارس" به تمامی هموطنان عزتمند به ویژه ساحل نشینان نواحی جنوبی ایران عزیز و مردمان دریادل و بزرگ شهرستان کنگان، امید آن دارم تا نسل‌های آینده با تلاشی خستگی ناپذیر، از این میراث گرانب‌ها پاسداری کرده و درحفظ اصالت و هویت آن، کوشا باشند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی