الهام فخاری در تذکری به شهرداری تهران: معاونت ها و مناطق دورکاری پرسنل را سلیقه ای اعمال می کنند
دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
فخاری00

🔵عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از "اجرا نشدن دورکاری کارکنان در شهرداری پایتخت" خواستار انجام دورکاری کارکنان شهرداری شهر تهران شد.

🔹به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان تهران؛ الهام فخاری روز یکشنبه در جلسه دویست و هشتاد و هفتادم شورای شهر تهران طی تذکری پیش از دستور جلسه اعلام کرد: در سخت‌ترین روزهای فراگیری بیماری کووید-۱۹ و در حالی که قرنطینه می‌تواند به این موج پایان دهد، شهرداری تهران در مناطق و معاونت‌ها و سازمان‌ها، از دورکاری کارمندان پرهیز و یا به شکل سلیقه‌ای به اجرای آن پرداخته است. 
.
🔹وی ادامه داد: اکنون پس از گذشت ۱سال از آغاز بیماری، معاونت منابع انسانی نتوانسته شیوه‌ای برای خدمت‌رسانی در شرایط کرونا با کم‌ترین حضور اداری را پیاده کند و سازمان فاوا هم هنوز نتوانسته زیرساخت‌های مورد نیاز جهت خدمت‌دهی به مردم از طریق اینترنت را فراهم کند و مردم مجبورند برای موضوعات مختلف به صورت حضوری به شهرداری مراجعه کنند.
.
🔹رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد:  جان کارمندان شهرداری همانند سایر شهروندان در خطر است و شهرداری تهران نسبت به سلامت پرسنل و مراجعین مسئول است. کارمندان شهرداری باید بدون کسر حقوق و مزایا، به شیوه یک سوم در مرکز خدمت‌شان حاضر شوند.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی