توجه به ظرفیت گردشگری استان خراسان رضوی می‌تواند بخشی از درآمدهای پایدار شهرها را تأمین کند
يکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
34

در اجلاس سی و چهارم شورای اسلامی استان خراسان رضوی که با دستور کار بررسی طرح تشکیل بانک اطلاعات بوم گردی های استان به منظور معرفی و الگو سازی بوم گردی‌های نمونه و همچنین بررسی طرح آموزش نظام شورائی برگزار گردید اکثریت اعضای شورای استان به دلیل وجود شرایط اضطراری قرمز در مقابله با کرونا به صورت برخط دراین جلسه حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان خراسان رضوی،  سی و چهارمین اجلاس رسمی این شورا امروز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در محل سالن اجتماعات شورای استان برگزار شد.

در این نشست که با دستور کار بررسی طرح تشکیل بانک اطلاعات بوم گردی های استان به منظور معرفی و الگو سازی بوم گردی‌های نمونه و همچنین بررسی طرح آموزش نظام شورائی برگزار گردید اکثریت اعضای شورای استان به دلیل وجود شرایط اضطراری قرمز در مقابله با کرونا به صورت برخط دراین جلسه حضور پیدا کردند.

در ادامه این اجلاس دستور کار بانک اطلاعات بوم گردی استان که پیشتر در کمیسیون گردشگری، زیارت و صنایع دستی ورزش و جوانان شورای استان کلیات آن مورد موافقت قرار گرفته بود بررسی و مصوب شد با کمک شورای استان و اداره کل میراث فرهنگی استان شرایط تولید آن فراهم شود.

سپس در ادامه طرح آموزش نظام شورائی که در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و کمیته آموزش شورا مورد موافقت کلی اعضا قرار گرفته بود مطرح و با رای اکثریت اعضای حاضر در این اجلاس  مصوب گردید تا با کمک موسسه آموزشی پژوهشی شهرداری‌های استان و طبق تفاهم نامه مشترکی که سابقا بین شورای استان و موسسه علمی کاربردی شهرداری ها به امضا رسیده بود، برای دوره جدید شوراها برنامه ریزی اجرایی در بستر فضای آموزشی حقیقی و مجازی انجام گیرد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی