نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها: دولت در قبوض برق و آب و گاز کسب و کارهای آسیب دیده را امهال کند
دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
سید علی اکبر فاطمی

فاطمی با اشاره به آسیب گسترده برخی از کسب و کارها در دوران کرونا گفت: لازم است دولت در راستای حمایت از کسب و کارها قبوض برق و آب و گاز و اقساط وام ها را امهال نماید.

سید علی اکبر فاطمی نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به تعطیلی برخی از مشاغل در دوره همه گیری ویروس کرونا گفت: در یک سال اخیر که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است برخی از مشاغل و کسب و کارها تعطیل شده است یا رونق آنها کاهش یافته است اما مجبور به پرداخت قبوض و قسط وام ها هستند.

وی افزود: دولت باید در راستای حمایت از کسب و کارها برخی از هزینه ها را کاهش دهد. به این صورت که در قیمت آب و برق و گاز تخفیف دهد یا برای مدت معلومی این هزینه دریافت نشود.

فاطمی ادامه داد: در مورد اقساط واهم به ویژه وام کشاورزان نیز باید چنین کاری کرد و نیاز به امهال وام است. چرا که با وجود تورم و گرانی ابزار و محصولات کشاورزان از عملکرد خود سودی نمی برند. بنابراین بر دولت واجب است که به نحو شایسته ای حمایت کند.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها پیشنهاد کرد، مجلس در قالب طرحی دولت را ملزم به امهال وام یا تاخیر در دریافت قبوض آب و برق و گاز نماید تا کسب و کارها بتوانند تا پایان کرونا روی پای خود بایستند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی