نماینده استان کردستان در شورای عالی استان ها: حال عمومی مردم زلزله زده مریوان خوب است
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
هه لاله امینی

امینی با بیان تا کنون وارد شدن خسارت عمده به مردم مناطق زلزله زده در شهر مریوان گزارش نشده است گفت: خوشبختانه حال عمومی مردم خوب است.

هه‌لاله امینی نماینده استان کردستان در شورای عالی استان ها و عضو شورای شهر مریوان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به زمین لرزه دیروز (سه شنبه) شهر مریوان در استان کردستان گفت: زلزله 5.3 دهم ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین راس ساعت 19:42 دقیقە سە شنبە 17 فروردین ماە سال جاری، مرز ایران و عراق ( فاصله۲۲ کیلومتری با مرکز شهر مریوان ) منطقه غرب کشور را لرزاند و درفاصله زمانی یک ساعت چهار پس لرزە دیگر در مریوان و حومە اتفاق افتاد.

وی افزود: تا این لحظه تیم های ارزیاب ستاد بحران شهرستان مریوان در حال بررسی هستند و هنوز آمار دقیق و مشخصی ارائه نشده است.

امینی ادامه داد: طبق آخرین بروزرسانی آماری تا این لحظه ۱۰ مصدوم که براثر فرار و ترس دچار سانحه شده اند به مراکز درمانی مراجعه کرده اند و حال عمومی آنها خوب است.

عضو شورای شهر مریوان تصریح داد: بیشترین میزان خسارات مالی در روستاهای نوار مرزی بوده که در حال ارزیابی و بررسی است و هنوز هیچگونه آمار رسمی در این رابطه ارائه نشده است.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی