نماینده استان خراسان شمالی در شورای عالی استان ها: از 18 روستای هدف گردشگری خراسان شمالی تنها اعتبار 2 روستا پرداخت نشده است
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
علیرضا ایزدی

ایزدی با بیان اینکه از 18 روستای هدف گردشگری استان خراسان شمالی تنها اعتبار 2 روستای خراشا و آرمادلو پرداخت نشده است گفت: درخواست ما این است که اعتبار این دو روستا هرچه زودتر پرداخت شود.

علیرضا ایزدی نماینده استان خراسان شمالی در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با بیان اینکه اعتبار روستاهای هدف گردشگری خراشا و آرمادلو پرداخت نشده است گفت: من نمیدانم دلیل این امر بی توجهی مسئولین بنیاد مسکن استان است یا عدم پیگیری از سوی مسئولین شهرستان زیربط که اعتبار تمام روستاهای هدف گردشگری استان خراسان شمالی بجز دو روستای خراشا در شهرستان جاجرم و روستای آرمادلو در شهرستان گرمه پرداخت شده است.

نماینده استان خراسان شمالی در شورای عالی استان ها افزود: زمانی که کارشناسان کشوری با توجه به بافت باارزش و طبیعت منحصر به فرد این دو روستا را در زمره روستاهای نمونه گردشگری ثبت کرده اند، چرا برخی از مسئولین استانی یا شهرستانی نسبت به حفظ و یا بهسازی این روستاها بی توجه هستند.

رئیس شورای استان خراسان شمالی تصریح کرد: در استان خراسان شمالی 18 روستا به عنوان روستاهای هدف گردشگری برگزیده شده است که از این تعداد 16 روستا اعتبار تعیین شده را دریافت کرده اند و 2 روستای خراشا و آرمادلو بدون اعتبار مانده اند.

ایزدی با تاکید بر اهمیت این دو روستا بیان کرد: ما خواستار این هستیم که هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف اعتبار این دو روستا اقدام شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی