نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها: نیمه کاره رها کردن ساخت جاده ارسنجان – خرامه باعث افزایش تصادفات شده است
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
علی قاسمی

قاسمی با اشاره به تعریض جاده ارسنجان – خرامه گفت: طبق نقشه های قبلی، مقرر شده در جاده ارسنجان - خرامه ۴ زیر گذر احداث شود چرا که روستاها در این فاصله به صورت شاخه ای از جاده مذکور جدا می شود و استفاده از جاده‌ای که به صورت ناقص درست شده است، جز ایجاد خطرات بیشتر و حوادث و تصادفات بیشتر و به تبع آن خسارت مالی و جانی ثمر دیگری نخواهد داشت.

علی قاسمی نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها و در راستای پیگیری وضعیت جاده ارسنجان به خرامه که قبلا در همین رسانه در خصوص وضعیت آن گفت و گو شده بود گفت: مسئله بسیار مهمی که در شهرستان ارسنجان مردم با آن دست و پنجه نرم کرده و قبلا نیز به این مورد اشاره شده است جاده ارسنجان به خرامه است که توان این حجم از شلوغی بسیار زیاد را به واسطه تردد کامیون‌های عبوری که از سمت بندرعباس به سمت اصفهان در حرکت هستند را ندارد و متاسفانه این جاده باریک به جاده مرگ شهرت یافته است.

وی افزود: بعد از گذشت بیش از یک دهه از شروع احداث این جاده در محور جدید عملیات نیوجرسی در حال اجراست تا جاده به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک قرار گیرد، غافل از اینکه طبق نقشه های قبل و طبق برنامه، مقرر گردیده در این فاصله ۴ زیر گذر احداث گردد چرا که روستاها در این فاصله به صورت شاخه ای از جاده مذکور جدا می گردد و استفاده از جاده‌ای که به صورت ناقص درست شده است، جز ایجاد خطرات بیشتر و حوادث و تصادفات بیشتر و به تبع آن خسارت مالی و جانی ثمر دیگری نخواهد داشت.

قاسمی ادامه داد: خواسته کلیه شهروندان شهرستان ارسنجان، عملیات ساخت جاده مذکور به صورت کامل و صد درصدی و تکمیل و احداث زیرگذرها طبق برنامه و نقشه و بعد از آن استفاده از جاده است.

نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها تصریح کرد: متاسفانه کندی عملیات ساختمان جاده خود به مشکل دیگر تبدیل شده است و نیمه کاره بودن ساخت جاده خطرات را افزایش داده است. از این رو انتظار داریم هر چه سریعتر نسبت به تکمیل این جاده پرداخته شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی