رئیس شورای عالی استان‌ها: شوراهای شهر و روستا تا آخرین روز با قدرت به فعالیت خود ادامه دهند
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
احمدی

دکتر علیرضا احمدی با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا باید تا آخرین لحظه کار خود را با جدیت انجام دهند گفت: ما باید تا آخرین لحظه ای که قانون به ما اجازه داده است به مردم خدمت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها دکتر علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در دومین روز از چهلمین اجلاس رسمی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه به پایان دوره پنجم شوراهای شهر و روستا نزدیک می‌شویم گفت: باتوجه به اینکه ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه ای که قانون به ما اجازه داده در مسند شورا به مردم خدمت کنیم از خدمت صادقانه دست بردار نباشیم.

وی افزود: باید در این روزها به مانند همان روزهای اول ورودمان به شورا کار کنیم و اینطور نباشد که بگوییم چندماه دیگر انتخابات شوراهاست و کار خود را رها کرده و به فکر تبلیغ برای انتخابات باشیم.

احمدی تصریح کرد: مردم خدمت صاقانه را می‌بینند و از منتخبین خود انتظار دارند تا آخرین روزی که در صندلی شورا نشسته‌اند کار کنند.

رئیس شورای عالی استان‌ها همچنین خطاب به دهیاران و شهرداران که منتخبین شوراها هستند گفت: درخواست من این است که تا آخرین لحظه از خدمت به مردم دست برندارید. چرا که اگر شوراهای سراسر کشور و دهیاران و شهرداران خدمت صادقانه به مردم داشته باشند با افزایش رضایت مندی در بین مردم مواجه می‌شویم. 

وی ادامه داد: اگر خدای نکرده شوراها و شهرداران و دهیاران ذره‌ای از تلاش خود کم کنند نارضایتی در میان مردم به وجود می‌آید.

احمدی گفت: از آنجایی که تعداد شوراهای شهر و روستا در کشور قابل توجه بوده و 126 هزار نفر را شامل می‌شود، به خوبی می‌توانند منویات مقام معظم رهبری و بیانات ایشان را در سراسر کشور راهبردی و کاربردی کرده و در افزایش مشارکت عمومی مردم در انتخابات آینده تاثیر گذار باشند. 

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه تاثیرگذاری شوراها در با شکوه تر شدن انتخابات کشور قابل انکار نیست اظهار کرد: اعضای شوراهای شهر و روستا باید لبیک گویان به مقام معظم رهبری تکالیف خود را انجام دهند.

وی در خصوص شورای عالی استان‌ها نیز گفت: ما تا آخرین لحظه جلسات خود را خواهیم داشت و از شوراهای استان‌ها نیز درخواست خواهیم کرد که طرح‌های خود را برای ما ارسال کنند تا در کمیسیون‌های شورای عالی استان‌ها بررسی شود.

احمدی اظهار داشت: ما تا آخر دوره اجلاس‌ها را برگزار خواهیم کرد تا تاثیرگذار باشیم. همانطور که روز اول اجلاس (چهارشنبه) 2 طرح مهم را تصویب کردیم و امروز (پنجشنبه) نیز 3 طرح در دستور کار داریم که در صورت تصویب می‌تواند گره گشای کار مردم باشد.
پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی