رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان: مشکل انشعابات برق و آب سالن ورزشی روستای کران بررسی شود
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
مالکی

شهاب مالکی گفت: مشکل ضعیف بودن اینترنت و واگذاری خط تلفن ثابت در روستای کران بررسی شود همچنین مدیریت مخابرات در جهت توسعه شبکه و تقویت اینترنت تا خرداد ۱۴۰۰ اقدامات عملیاتی را انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، شهاب مالکی رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان در حاشیه برگزاری جلسه این شورا گفت: با حضور اعضای شورای اسلامی شهرستان فارسان، مدیر دفتر نماینده مردم شهرستان های اردل،کیار،کوهرنگ و فارسان در مجلس  شورای اسلامی، مدیران شهرستانی ادارت آب و فاضلاب ، مخابرات ، برق ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،ورزش جوانان و همراهی دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای کران مسائل و مشکلات این روستا بررسی شد.

مالکی فارسانی افزود: در این جلسه مشکل انشعابات برق و آب سالن ورزشی روستای کران بررسی و مقرر شد موارد در کمیته فنی تخصصی استان بدلیل اینکه قسمتی از سالن مذکور خارج اراضی مسکونی بوده مورد بررسی قرار گیرد، همچنین در جهت تعویض لوله های فرسوده و افزایش حجم لوله های ورودی منطقه کران سفلی نیز قرار براین شد که اداره آب برآورد هزینه نموده و با جلسه ای که با مدیر عامل آب استان برگزار خواهد کرد زمان اجرای پروژه را گزارش دهد.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات ضعیف بودن اینترنت و واگذاری خط تلفن ثابت در روستای کران بررسی و قرار براین شد مدیریت محترم مخابرات در جهت توسعه شبکه و تقویت اینترنت تا خرداد ۱۴۰۰ اقدامات عملیاتی را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان اذعان داشت در جهت آسفالت جاده کمربندی روستای کران و همچنین جاده گلزار شهدا مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فارسان قول مساعد داده که در اعتباراتی که در سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده به صورت کامل اجرا خواهد شد.

همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان از طراحی و جانمایی نصب چمن مصنوعی در روستای کران خبر داد و گفت:  پیگیر انجام عملیات درسال ۱۴۰۰ هستیم.

وی در پایان افزود مدیریت اداره برق شهرستان نیز در مورد ایجاد روشنایی در بلوار ورودی روستای کران و همچنین نقاط حادثه خیز در خط کمربندی روستای فوق به سمت چلیچه قول مساعدت و همکاری دادند.

انتهای پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی